Szukaj na tym blogu

czwartek, 10 grudnia 2020

Kartki przez cały rok 2020 - podsumowanie

W zabawie Kartki przez cały rok 2020 ostatnie wytyczne na grudzień to poinsecja, prezenty i złoty.


Znalazłam hafcik kotka z poinsecją na głowie i prezentami w skarpecie. Całość ozdobiłam złotym papierem w gwiazdki, złotymi perełkami i papierową poinsecją.
Aniu dziękuję za ten rok pełen pomysłów i kwiatów.
Wszystkie moje karteczki były z hafcikami, a na nich nawet podwójne haftowane wytyczne np. baranek z przebiśniegiem, zając z krokusem, kurczak z żonkilem, tulipan i serce, konwalia, mak, chaber, słonecznik, róża, wrzos, aster, poinsecja i prezenty. 
Na 12 kartkach udało mi się wyhaftować 17 wytycznych. 
A teraz podsumowanie zabawy  Kartki przez cały rok 2020 i wszystkie moje karteczki.




9 komentarzy:

  1. Śliczny hafcik znalazłaś. A ten złoty papier z gwiazdkami niesamowicie pasuje do tej kartki. Bardzo ładna i bogata kartka.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka, hafcik cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudny jest ten hafcik z kociakiem. Musiał być bardzo pracochłonny ale efekt mnie powalił. A ten kolaż ze wszystkimi kartkami mnie zaczarował. To się nazywa Hafciarka i scraperka w jednym. Wielkie brawa i wielkie podziękowania za całoroczną zabawę. Mam nadzieję że i w roku przyszłym Cię nie zabraknie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka,ten kotek przeuroczy 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł, by ten wzór zastosować: genialny. Piękna kartka ci wyszła.:)A podsumowanie pokazuje cudne prace z całego roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodki kiciuś. Przepiękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna karteczka. Wszystkie Twoje kartki z całego roku są mega cudne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy kotek :) prześliczne kartki przygotowałaś w tym roku na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...