Szukaj na tym blogu

niedziela, 24 maja 2020

Album ciążowy

Na wyzwanie Coś optymistycznego przygotowałam album ciążowy. 
Nie był to oczywiście jedyny pretekst do wykonania tego albumu, ale o tym później.

 Dla każdej mamy pragnącej dziecka to radość, gdy czuje ruchy swojego maleństwa, gdy czeka z niecierpliwością aż go zobaczy. 
Ja jestem przyszłą babcią, która czeka na pierwszego wnuka i jestem przeszczęśliwa.
Album wykonałam z gotowej bazy z rosnącym brzuszkiem, który ozdobiłam papierami LemonCraft serii Lullaby i ScrapC&Y serii Shabby Baby oraz tematycznymi tekturkami.




7 komentarzy:

  1. Piękny album zrobiłaś, wspaniała pamiątka i inspiracja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album, będzie wspaniałą pamiątką.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę Ci tej babci zazdroszczę , ale jednocześnie sęe cieszę , że masz dla kogo takie piękne prace robić. Albumik jest cudny a ta gotowa baza z brzuszkiem extra .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny album! Idealny dla zachowania wspomnień :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny album - będzie super pamiątką. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny album, będzie pamiątką nie tylko dla Rodziców:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...