Szukaj na tym blogu

niedziela, 17 maja 2020

Żyli długo i szczęśliwie

Dzisiaj ostatnia karteczka na dwie ostatnie zabawy w tym miesiącu.
W zabawie u Splocika wybrałam przysłowie : 
Żar prawdziwej miłości nigdy nie gaśnie.
Pomyślałam o hafcie serca, pary młodej, amorka, małych przytulonych zwierzaczków, ale zdecydowałam się na uroczych staruszków. 
Patrząc na ten haft myślę o moich dziadkach, o latach które razem spędzili w miłości, szacunku, zgodzie i wierności. 
Wspólne zdjęcia starszych ludzi zawsze kojarzą się ze stałością uczuć.
"Żyli długo i szczęśliwie''

Kartka może być z okazji Dnia Babci i Dziadka lub na rocznicę ślubu. 
Patrząc na haft pomyślałam, żeby tak przy rzucaniu kostkami w zabawie Kości zostały rzucone wypadło 2i3 czyli kratka, która jest na sukience babci. Niestety nie udało się i wyrzuciłam 1i2 czyli guzik.

Też dobrze, na wyhaftowane guziki w sweterku dziadka przyszyłam prawdziwe guziczki i gotowe.
Banerki zabaw:

14 komentarzy:

  1. Świetny wzór wybrałaś. Haft ukazujący szacunek i uczucie do drugiej osoby. Śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wzruszająca kartka.Pieknie pasuje do przysłowia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka wspaniale interpretuje przysłowie. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny hafcik i takaż kartka. Czuje się tu miłość, porozumienie, spokój.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza karteczka, jakbym widziała swoich dziadków, którzy przeżyli we wzorowym małżeństwie 70 lat. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo !! Hafcik jest uroczy i pięknie oprawiony . Zgadzam się z Tobą w 100%. Idealnie pasuje do pierwszego przysłowia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda to kartka jedyna w swoim rodzaju, niewiele się takich widuje. Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aj, Jaka to piękna, wręcz wzruszająca praca, absolutnie fantastyczna. Tworzysz prace pełne miłości. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...