Szukaj na tym blogu

wtorek, 18 grudnia 2018

Wymianka kartki BN 2018

 Jakiś czas temu zapisałam się na Wymiankę karteczkową BN 2018, zorganizowaną przez Ulę. 
W paczuszce oprócz własnoręcznie wykonanej kartki, miało być coś słodkiego, ale kojarzące się z Bożym Narodzeniem oraz jeden bożonarodzeniowy przydaś.
Moją parą wymiankową została Ania z bloga http://kreatywna.tv/
Paczuszki już dotarły, więc się chwalę.
Ania przygotowała dla mnie karteczkę pachnącą cynamonem i pomarańczami
dostałam czekoladę z choineczką
i cudne przydasie: oliwkową luganę 32, mulinki, tasiemkę w gwiazdki, dzwoneczki i choinki z tkaniny
A teraz całość:
Aniu serdecznie dziękuję za paczuszkę, jest super :)

Ja przygotowałam karteczkę ze skrzatem
czekoladę z reniferem, czekoladki mikołaj i bałwanek
różne przydasie : gwiazdki, cekiny, dzwonki, wstążki, owoce głogu, szkiełka, scrapki

I teraz całość:
Pierwszy raz brałam udział w wymiance świątecznej i jestem bardzo zadowolona, mam nadzieję, że Ania również.
Dziękuję serdecznie Uli za zorganizowanie zabawy :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo udana wymianka.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się obdarowałyście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wymianka! Przygotowałyście piękne upominki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie :) cieszę się, że Twój pierwszy raz udany! Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezenty przygotowałyście dla siebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty poleciały w obie strony :)
    Serdeczności 6.

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie dziękuję za wspaniałą kartkę i życzenia:) Wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...