Szukaj na tym blogu

sobota, 8 grudnia 2018

Kartki przez cały rok - grudzień

W grudniu Ania dała nam pełny luz. Możemy wybierać z 10 tematów z całego roku 2018.

Ja wybrałam: owal, napis, ażur, ramka, motyw religijny, biały, haft, niebieski
Moja karteczka prezentuje się tak:
Ania poprosiła nas o zaprezentowanie swojej ostatniej pracy w towarzystwie pierwszej, która powstała na jej zabawę. 
Ja rozpoczęłam zabawę w tym roku, więc prezentuję dwie karteczki ze stycznia i grudnia 2018r.

Dopiero teraz zauważyłam, że Jezusek nie ma aureoli, zapomniałam wyhaftować !

Przed wysłaniem karteczka została poprawiona i Dzieciątko otrzymało aureolę.


10 komentarzy:

  1. Uroczy hafcik wyszedł i piękna kartka ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny hafcik jak zawsze i świetna kartka. Jakoś nie zauważyłam braku aureolki :-)
    Dziękuję za pierwsza i ostatnią , obie są extra choć nie urywam że te witrażowe tulipany podobają mi się bardzo !!
    Pozdrawiam i dziekuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka i śliczny wzór wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki, a haft to juz podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna kartecxzka, hafcik uroczy. Polubiłam takie małe hafciki. Pozdrawiam i Zycze Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny hafcik :) pięknie zdobi kartkę

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...