Szukaj na tym blogu

piątek, 28 grudnia 2018

Podsumowanie kartkowe 2018

W tym roku zapisałam się na trzy zabawy i wykonałam 36 haftowanych karteczek.
Niektóre były robione na konkretny temat, inne według mapek i tabelek bingo.
Było dużo frajdy, uczyłam się nowych rzeczy, miałam poczucie, że się rozwijam i na koniec roku mogłam przebierać w karteczkach szykując je do wysłania rodzinie.
Pierwsza zabawa u Uli i 12 kartek robionych według mapek.
Kolejne karteczki u Ani tworzone według tabelek bingo oraz lifty innych kartek oraz poznawanie nowych technik.
Imieniny miesiąca u Hani i kartki robione na zadany temat.
I tym sposobem zakończyłam wszystkie kartkowe zabawy.
Było super, nie opuściłam żadnego wyzwania, mam 3 razy po 12 karteczek i wszystkie z hafcikami.
Dziękuję Wam serdecznie dziewczyny za super zabawę :)

7 komentarzy:

  1. Imponująca kolekcja karteczek :) Wszystkie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawy bardzo mobilizują i to przebieranie w nich na koniec... Doceniam również. Wszystkie karteczki prześliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczki! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne i wszystkie z haftami!
    Wszystkiego najlepszego w 2019 roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Za Tobą rok zdecydowanie bogaty w kartki :)
    Dziękuję za udział w mojej zabawie imieninowej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita ilość, i jakie piękne wszystkie, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpiękniejsze kartki, bo haftowane :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...