Szukaj na tym blogu

niedziela, 18 sierpnia 2024

Rękodzieło i przysłowia albo....2 - sierpień

 

W zabawie u Splocika wytyczne na sierpień, to: 
1. Przysłowie
Lepiej dzień pomyśleć, niż cały tydzień bezcelowo pracować.
2. Cytat
"Kochaj to, co robisz i rób to, co kochasz. Pasja jest kluczem otwierającym drzwi do radości i dostatku". - David Cuschieri
Początek cytatu " Kochaj to, co robisz i rób to, co kochasz " pasuje mi najbardziej.
Kocham haft krzyżykowy, chociaż czasem robię coś na drutach i szydełku, czy tworzę biżuterię koralikową.
Staram się nie chomikować ufoków, mam ich tylko trzy, a właściwie już tylko dwa. Po latach wróciłam do haftu przedstawiającego głowę konia. Jest to prezent dla kuzynki, która kocha zwierzęta, ma dwa psy, dwa kotki i konia. 
Paspartu do wymiany, myślałam, że dam radę sama wyciąć, ale jest brzydko, pomarszczyło się. 

11 komentarzy:

  1. Haft robi niesamowite wrażenie, tyle pracy, tyle odcieni brązu - cudo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft, kuzynka z pewnością będzie zachwycona. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super haft, konie zawsze by były świetnymi modelami, też je kiedyś haftowałam jak moja córka była ich wielką fanką !!! A oprawa , dziwne bo nigdy nie oddaję obrazów do oprawy, zawsze oprawiam sama, ale zawsze dodaję po 5 cm z każdej strony jak wiem że haft ma trafić do ramki , jeszcze mi sie nie zdarzyło żeby coś się pomarszczyło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny konik, tysiące krzyżyków ,kolorów,efekt Wow, cudowny prezent.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przysłowia i cytaty często inspirują nas do działania, a pasja, jak haft krzyżykowy, może być źródłem wielkiej radości. Jeśli kochasz to, co robisz, każda chwila spędzona na rękodziele ma ogromne znaczenie. Przy pracy nad projektami warto też zadbać o swoje narzędzia – na przykład odpowiednio dostosować pasek statusu w swoim smartfonie Xiaomi, aby mieć wszystko pod kontrolą. Więcej na ten temat znajdziesz na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny haft, a oprawę zawsze można zmienić. :)
    Sama miałam kiedyś nietrafioną oprawę i po zmianie obrazek nabrał "blasku". :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny haft- konik wygląda jak żywy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny haft. Pięknego konia wyhaftowałaś.,

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny haft, piękny konik <3
    ps. spróbuj bez passe-partout, ewentualnie w ciemnym brązie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...