Szukaj na tym blogu

niedziela, 14 kwietnia 2024

Rękodzieło i przysłowia albo...2 - kwiecień

W kwietniu w zabawie Splocika Rękodzieło i przysłowia albo...2  obowiązują dwa przysłowia.

1. Ręka mistrza więcej znaczy niż narzędzie u partaczy.

2. Człowiek, który się nie myli, jest jak drzewo, które się nie pali. 

Tym razem miałam problem, żeby dopasować któryś wyraz do mojego rękodzieła. Wybrałam słowo więcej i zrobiłam więcej kolczyków dla Synowej używając więcej koralików.`

Oto one

Kolaż dla Splocika

Banerek zabawy:

8 komentarzy:

  1. Cudne! Jestem wielką fanką Twoich kolczyków, Mariolciu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne a fioletowe to wow! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zauroczona Twoimi kolczykami, są cudne. :)
    Aż żałuję, że nie noszę biżuterii.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, jakie piękne ozdoby. Nawet nie wiedziałam, że z koralików można takie cuda utworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ cudowna kolczykowa twórczość. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda że ja nie mam dziurek w uszach, jak nic bym je ubrała, zwłaszcza mnie zauroczyły te długie , (na kolażu prawa góra) ale myślę że i synowa będzie zadowolona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, zwłaszcza te wiszące są super (3 para kolczyków). Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolczyki. Te z twarzą mnie zaskoczyły. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...