Szukaj na tym blogu

piątek, 13 października 2023

Konik i bransoletka

Splocik przygotowała na październik takie przysłowia w swojej zabawie Rękodzieło i przysłowia albo...

1. Książek, jak i przyjaciół powinno być niewiele, ale za to dobre.
2. Wóz odpoczywa zimą, sanie latem, koń nie odpoczywa nigdy.
Tym razem wybrałam tylko jeden wyraz koń.
Zrobiłam bransoletkę dla dziewczynki z konikiem Pony.
Tęczowa grzywa, kolorowe kwiaty w wianuszku.

Największą trudność sprawiło mi przymocowanie głowy konia do bransoletki, ale udało się.
Banerek zabawy:

12 komentarzy:

  1. Prześliczny konik i cudna bransoletka. :)
    Jestem fanką Twoich koralikowych wytworków. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny konik, dla małej dziewczynki bransoletka - marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza dziewczęca bransoletka.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten konik kolorowy z koralików. Ciekawe czy miałaś schemat na tego konika czy to Twoja radosna twórczość !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schemat znalazłam na Pinterest, niestety sama nie potrafię tworzyć wzorkow:)

      Usuń
  5. A stunning horse and an exquisite jewelry.
    Kindly check out my new post: https://www.melodyjacob.com/2023/10/the-blessing-in-emergency.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło ślicznie i nietuzinkowo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo 🤩 uwielbiam tęczowe wzorki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...