Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 7 sierpnia 2023

Rękodzieło i przysłowia albo... sierpień

 

Przysłowia na sierpień u Splocika to:

1. Trzy razy pomyśl, zanim coś zrobisz, a nie będziesz żałował swych czynów.
2. Jaki pierwszy, drugi, trzeci, taki cały sierpień leci.
Moje pierwsze kolczyki, które sama zrobiłam to były indiańce. Wydawało mi się, że są najłatwiejsze w wykonaniu i mają takie fajne ruchome ogonki. Później próbowałam z innymi koralikami, ale wracałam do tych długich. 
Pierwszy zestaw zamówiła znajoma, miały być czarno-złote.
Drugi był dla Synowej.
Trzeci jeszcze nie ma właścicielki.
Wszystkie trzy razem w kolażu dla Splocika.

9 komentarzy:

  1. Przepiękne! świetnie poradziłaś sobie z przysłowiami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i super Ci poszło. Fajne kolczyki, też mam ich kilka par i muszę przyznać, że świetnie się prezentują przy chodzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolczyki, no i wiadomo - niepowtarzalne, jak to z rękodziełem bywa. Podziwiam!
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Twoje prace z koralików, a kolczykami jestem zauroczona. :)
    Żałuję, że nie noszę biżuterii, a do kolczyków nawet dziurek nie mam.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne kolczyki, z kwiatami bardzo oryginalne pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypracowane kolczyki, ciekawe kolory i kształty, wisiorek
    możesz do nich jeszcze zrobić, będzie w pełni stylowo, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kolczyki, zwłaszcza te ostatnie, ale wcale mi się nie wydają łatwe do wykonania.
    Ja nadal zastanawiam się jak zobrazować sierpniowe powiedzenia u Splocika.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykłe, oryginalne kolczyki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...