Szukaj na tym blogu

czwartek, 2 marca 2023

Kolorowe biscorniaczki - marzec

 

W marcu tematem naszej biscorniaczkowej zabawy będzie Wielkanoc.

Wzorów jest mnóstwo, nawet ja miałam problem z decyzją, który schemat najbardziej mi się podoba. Kurczaczki, jajeczka, kokoszki, kogutki, zajączki, owieczki i pisanki dominują.

Wybrałam kogutki i pisanki.

Biscorniaczki można obejrzeć:
Galeria lipcowa - Tu
Galeria sierpniowa - Tu
Galeria wrześniowa - Tu
Galeria październikowa - Tu
Galeria listopadowa - Tu
Galeria grudniowa - Tu
Galeria styczniowa - Tu
Galeria lutowa - Tu

Zostawiam Wam marcową żabkę do nakarmienia i życzę miłego haftowania.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

13 komentarzy:

  1. Piekne koguciki zawitały na biscorniaku.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczny wzór znalazłaś! Cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny Twój igielnik. :)
    Przeszła mi przez myśl tematyka, wzorek już mam i zabieram się do pracy. :)
    Pozdrawiam ciepło,.

    OdpowiedzUsuń
  4. No fajna ta Twoja Wielkanoc. Ciekawa jestem jaki temat zadasz w kwietniu jak w marcu jest Wielkanoc. !!
    Powodzenia w haftowaniu Wszystkim dziewczynom.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny igielniczek. Te kogutki wyjątkowo mi się podobają.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale kolorowy igielnik powstał - śliczności! Bardzo podobają mi się te koguciki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny igielnik! Cudne są te koguciki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudeńko! Piękny, barwny, wiosenny! Rozkochałam się w tym wzorze od pierwszego wejrzenia 💖
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ to piękne jest !!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te koguciki :) i wyszło świetne biscornu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny igielnik. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...