Szukaj na tym blogu

piątek, 13 stycznia 2023

Spaniel w skarpecie

W tym roku będę uczestniczyła (jak na razie) w trzech zabawach. 

Pierwsza to moja Kolorowe biscorniaczki, post styczniowy pojawił się na początku miesiąca z biscornu zimowym z bałwankami.

Zostały dwie zabawy Choinka 2023 i Rękodzieło i przysłowia albo...

W tym miesiącu postanowiłam je połączyć. U Splocika obowiązują takie przysłowia:

1. Brama dobroczynności trudno się otwiera i trudno zamyka. 
2. Za pieniądze kupisz dobrego psa, ale nie kupisz za nie merdania jego ogona.
Wybrałam słowo psa i postanowiłam wyhaftować zawieszkę na choinkę z jakimś pieskiem. Wybór padł na spanielka w skarpecie.
Zawieszkę posyłam na zabawę u Kasi i Splocika.
Banerki obu zabaw:


17 komentarzy:

  1. Uroczy jest ten piesek i śliczna cała zawieszka. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Cieszę się, że nadal bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny hafcik :-) Super, że udało się połączyć dwie zabawy w jednym :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki słodki piesio, pieknie trafił do przysłowia.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten spaniele i fajna z nim zawieszka wyszła. Jednym słowem zabawy zaliczyłaś w styczniu pozostał Ci czas dla siebie i tak trzymać !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziak z tego spanielka i śliczna zawieszka powstała.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudny psiaczek 😍Ja muszę zrobić kota, bo moja córa je bardzo lubi 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny psiak! świetna zawieszka powstała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki słodki spanielek, Mariolu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawieszka rewelacyjna - zawsze mam słabość do haftów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny hafcik.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. urocza zawieszka , myślimy podobnie , ja też mam zamiar połączyć obie zabawy. Haft mam wykonany , tylko zostalo go wykończyć.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale słodziak :). Cudna zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny psiaczek, taki słodziak :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...