Szukaj na tym blogu

piątek, 1 lipca 2022

Kolorowe biscorniaczki - lipiec - jeden kolor

 

Rozpoczynamy zabawę Kolorowe biscorniaczki.

Zapewne domyślacie się, że biscornu lipcowe wykonujemy jednym kolorem muliny. Moja inspiracja jest na banerku. Nie musi to być haft czerwoną muliną, wybieracie swój ulubiony kolor i swój wzór.

Tak prezentuje się moje biscornu, góra.


Większość biscornu ma ozdobny haft na górze, a od spodu jest mniej bogate, tylko na rogach, które widać po zszyciu.

Mój igielnik jest dwustronny, dół.

Wzór znalazłam Tu.


Chętnych do tworzenia biscorniaczków zapraszam do zapisania się Tu.
Regulamin zabawy Tu.

Zostawiam Wam lipcową żabkę do nakarmienia i życzę miłego haftowania.
                                                Mariola

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

40 komentarzy:

  1. Piękne jest to Twoje biscornu, Mariolu. Moje też z pewnością będzie czerwone, bo to mój ulubiony kolor.
    Pozdrawiam upalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję, kolor już znam, a teraz jestem ciekawa jaki wzorek wybierzesz:)

      Usuń
  2. Fajnie, że zorganizowałaś tę zabawę, będzie super, a igielników nigdy za mało. :)
    Biegnę na poszukiwania i zaczynam hafciki.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Splociku - dziękuję, że z takim entuzjazmem podchodzisz do haftowania :)

      Usuń
  3. OK, biorę się do pracy, ale, żeby nakarmić tę żabę, to poproszę potem o pomoc. Otworzyłam stronę i dalej stop. Dosłownie nic nie kumam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaskółko - jak będziesz miała gotowy post to daj znać i nakarmimy żabę :)

      Usuń
  4. Wyszło śliczne i ten guziczek jak wisieńka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu - dziękuję, przykładałam różne guziczki, ale ta gwiazdka to strzał w dziesiątkę :)

      Usuń
  5. Jakie śliczne! Perełka po prostu . Nie bez znaczenia jest fakt, że w jedynie słusznym kolorze...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promyku - dziękuję, czerwień to jest najcieplejszy kolor :)

      Usuń
  6. Też lubię czerwony :) Jaki kolor wybiorę jeszcze nie wiem, najpierw muszę wyszukać wzorek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - wzorków jest mnóstwo, można wybierać, przebierać, na pewno coś fajnego znajdziesz :)

      Usuń
  7. Bardzo fajny Twój biskorniaczek. Gdybym brała udział w zabawie to mój nie byłby raczej czerwony bo za tym kolorem nie przepadam, ale kto to może wiedzieć .
    Życzę wszystkim udanej zabawy i miłego wyszywania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super biscornu . Zabieram się za szukanie wzoru 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meniu - dziękuję, życzę owocnych poszukiwań :)

      Usuń
  9. Piękny. zawsze je podziwiam za formę i wyszyty wzorek. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne biscornu! Zobaczymy jak mi pójdzie.Najbardziej boję się zszywania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Dla mnie póki co to czary mary 🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - zapraszam, warto spróbować wyhaftowany taką poduszeczkę :)

      Usuń
    2. Dla mnie to zszywanie to kosmos. Poza tym główny wzor juz od miesiaca leży nietknięty,bo psy konczylam

      Usuń
  12. Coś pieknego, od lat podziwiam sztukę haftu i nie mogę przestać. Może i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko - dziękuję, zachęcam, spróbuj, warto :)

      Usuń
  13. Śliczny w tej czerwieni :)
    I mój pierwszy zrobiony, trochę zszywanie nie tego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - bardzo fajny zielony biscornu, z każdym kolejnym zszywanie będzie łatwiejsze:)

      Usuń
  14. Wzór fajny, w czerwieni super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko prześlij mi zdjęcie swojego biscorniaczka, bo nie potrafię pobierać z Istagrama, a chciałabym umieścić go w galerii :)

      Usuń
  15. Gdzieś mi Twój post uciekł. Nie wiem jak na te żabkę się dostać. Biscornu lipcowe zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaskółko żabka już się zamknęła, kilka godzin za wcześnie, ale Twój biscorniaczek dodam oczywiście do galerii lipcowej :)

      Usuń
    2. Dziękuję. To jest jakiś portal? Trzeba tam się rejestrować? I dlaczego ona się zamknęła wcześniej? Znacie się bardziej- dla mnie to nowość.
      To ja Jaskółka

      Usuń
    3. Napisz do mnie na gmaila :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...