Szukaj na tym blogu

czwartek, 10 marca 2022

Rękodzieło i przysłowia 3 - marzec

 

W marcu u Splocika interpretujemy takie przysłowia:

1.Lepszy jest piękny obraz niż piękne ramy.
2.Nie wsadzaj nosa do cudzego trzosa.

Długo myślałam, kilka razy czytałam te przysłowia i nic.
Aż tu Synowa wybawiła mnie z kłopotu, po tym jak usłyszałam jedno jej słowo, które powtarzała, gdy otwierała pudełko z nowymi kolczykami i je przymierzała. 
Jak myślicie co to za słowo?
Nie chciałabym, żebyście pomyślały, że się chwalę.

A to słowo to: Ale są piękne!

Mam nadzieję, że Splocik uzna moją interpretację.


7 komentarzy:

  1. Jest się czym chwalić, kolczyki są cudowne i myślę że trafiłaś w przysłowie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra synowa, bo podpowiada dobre rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo naprawdę są piękne, Mariolciu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma opcji, żebym... nie uznała, bo one rzeczywiście są piękne. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. W związku z tym że też wybrałam sobie to pierwsze przysłowie byłam ciekawa bardzo co też wymyśliłaś. Przyznam że nie wpadłabym na to, ale faktycznie Twoje kolczyki są PIĘKNE, zwłaszcza te pierwsze niebieski . w sumie to szkoda że dziurek nie mam :-).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolczyki. Bardzo mi oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  7. I miała racje- piękne są:)
    a nic nas tak nie cieszy , jak to że nasze twory są używane i chwalone, prawda?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...