Szukaj na tym blogu

środa, 1 grudnia 2021

Kalendarz Adwentowy 2021


W listopadzie u Splocika składamy Kalendarz Adwentowy w całość.

Mój Kalendarz tworzyłam dla Wnusia, miały być woreczki uszyte z tkaniny w misie, ozdobione zawieszkami z motywami i cyferkami. Oczywiście wypełnione po brzegi zabawkami, słodyczami i innymi różnościami. Jednak troszkę zmieniłam swoje plany. Doszłam do wniosku, że Tymcio jest jeszcze za malutki i trzeba poczekać roczek, żeby naprawdę cieszył się z takiego Kalendarza.

Wobec takiej decyzji zawieszki zrobiłam, ale przymocowałam do czerwonych woreczków z organzy i będą na biżuterię dla Synowej.

Teraz pochwalę Męża za wykonanie cudnego stelaża w kształcie choinki.


Drewniane spinacze będą do przytrzymywania woreczków, a  na czubku mikołaj z tabliczką na której co roku można pisać nowy rok.

Jak to dobrze, że zabawa będzie kontynuowana w przyszłym roku, więc drugi Kalendarz będzie dla Wnusia.


13 komentarzy:

  1. Kalendarz bajeczny, podoba mi się pomysł z choinka .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super świetny pomysł z tą choinką i w sumie wcale nie taki trudny choć trzeba mieć takiego zdolnego męża. Tez się cieszę że zabawa będzie kontynuowana. Bardzo fajny kalendarz Ci wyszedł i myślę że synowa będzie zachwycona
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowy, piękny, profeska w każdym calu! Czy ja już pisałam, że chciałabym być twoją synową? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny i jaki pomysłowy; obdarowana napewno będzie zadowolona, bo kto by nie był?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał! Świetny jest Twój kalendarz adwentowy ..... super pomysł z choinką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kalendarz jest super! :)
    Brawo dla Męża. :)
    Obdarowana na pewno będzie ucieszona. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Bardzo dziękuję za udział w zabawie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowy ten kalendarz, brawo dla męża i dla Ciebie również. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudeńko, Mariolu. Na pewno synowa będzie zachwycona wyjmując z tych woreczków upominki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł z choinkowym stelażem. Obdarowana osoba na pewno się ucieszy. Już sam kalendarz wywoła uśmiech a jest jeszcze w nim ciekawa zawartość. Hihi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś super Tesciowa ! Rewelacyjny kalendarz;) ja zrobiłam podobny dla synków ale mój bez takich ślicznych haftów i woreczków :) i brawa dla Meza, zgrany z Was duet !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowity ten kalendarz. Świetny i pomysłowy.
    Dziękuję za odwiedziny, życzenia i wspólną zabawę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały kalendarz, super pomysł i piękne wykonanie. Brawa dla męża i dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajny pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...