Szukaj na tym blogu

wtorek, 9 lutego 2021

Prezenty i podziękowania

Pierwsza paczuszka przyleciała do mnie od Kasi z bloga Tam gdzie spadają Anioły . Zostałam wylosowana spośród 44osób, które ukończyły zabawę Choinka 2020 z kompletem prac i otrzymałam Xgalaktyczny upominek scrapbookingowy.

Oto paczuszka:

Dostałam bloczek papierów LemonCraft, bazy do karteczek, małe kwiatuszki, brokat i cekinki w słoiczkach, piankę dystansową i nity ozdobne. 
Piękna paczuszka, serdecznie Kasiu dziękuję.


Druga paczuszka przyleciała do mnie od Karolinki z bloga Bawełniane niteczki. Karolina obchodziła 5 urodziny bloga i przygotowała taką niespodziankę, którą właśnie otrzymałam.

W paczce była piękna karteczka z kilku warstwowymi kwiatuszkami, cudne frywolitki, duży bloczek papierów, zestaw przydasi, tasiemki, serduszka, obraz mozaikowy, zestaw obrazków roślinnych, wielanocne owieczki i kawusia.
Piękna niespodzianka, Karolino serdecznie dziękuję.


Na koniec chciałam się pochwalić :)    
Mój słonik z koralików zajął I miejsce w wyzwaniu styczniowym  Symbole szczęścia na blogu Szuflada.


9 komentarzy:

  1. Piękne prezenty - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje z powodu zajecia 1 miejsca. Twoj słonik jest śliczny.
    Upominki zawsze sprawiają nam radość.😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie zostałaś obdarowana! Gratuluję wygranych jak i zajęcia pierwszego miejsca w wyzwaniu. Słonik rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje za zajęcie I miejsca. Słonik jest rewelacyjny i jak najbardziej zasłużona nagroda.
    Przydasiowe paczuszki rewelacyjne. Uwielbiam dostawać papiery więc bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranych i wspaniałych prezentów.
    Słonik fantastyczny.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, piękne prezenty 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wygranej cudnego słonika! Prezenciki śliczne, te małe różyczki świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słonik wspaniały - gratuluję wygranej oraz tylu wspaniałych prezentów.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...