Szukaj na tym blogu

czwartek, 7 maja 2020

Koraliki

Ostatnio spodobała mi się praca z koralikami.
Kto do mnie zagląda widział pisankę z perełek i koralików TU.
Postanowiłam coś jeszcze zrobić, spróbować czy się uda.
Pomyślałam o jakiejś ozdobie, breloczku do mojej torebki.
Zdecydowałam się na motylka w kolorach uzależnionych od koralików, które znalazłam w szufladzie, czyli granatowo-czerwony.
Torebka jak nowa.

Skorzystałam z filmiku na YouToube: Motylek
Zgłaszam moją pracę do zabawy: Otwórz szufladę - Skrzydła.




14 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na spersonalizowanie torebki. Śliczny motylek w fajnych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra motylek! Rewelacyjnie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny motylek.
    Nie robię z koralików, ale podziwiać lubię. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam motyla i torbę, przepiękna praca bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny:) Prace z koralikow niezwykle mi się podobają, ale sama bym się chyba nie podjęła takiej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest piękny !! Podziwiamm Wszystkich którzy "szyją" z koralików. Dla mnie to nadal czarna magia. Powodzenia w wyzwaniu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny motylek! I ta precyzja, podziwiam nieustannie. Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny motylek i bardzo zdobi torebkę. Zanim się skończy pandemia, to wszystkie wykorzystamy skarby znalezione w szufladach. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny motyl. Podziwiam prace z koralikami:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna zawieszka! Wygląda cudnie, ale dla mnie to czarna magia - z malutkich koralików takie śliczności wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny brelok, dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny motylek! Podziwiam za precyzję. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Życzę powodzenia i pozdrawiam serdecznie - DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna koralikowa przywieszka :) Dziękuję za udział w INSPIRACJACH. DT DIY Kwiatkosia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...