Szukaj na tym blogu

piątek, 13 marca 2020

Kartki przez cały rok 2020 -marzec, Wyzwanie hafciarskie #12

Marcowe wytyczne u Ani to żonkil/narcyz, żółty, kurczak.
Hafcików z wielkanocnymi kurczakami jest multum. 
Ja szukam taki schemat, żeby wszystkie trzy wytyczne były na hafcie. Do tej pory udało mi się i w styczniu i w lutym, a także w marcu. Jest żonkil, pod nim kurczak i dużo żółtego.
Aniu od Ciebie napis i naklejki kwiatuszki 😊

Karteczkę zgłaszam też na Wyzwanie hafciarskie #12 - Wielkanoc u Uli.

Sponsorem tego wyzwania jest Needle&Art, a nagrodą dla zwycięzcy  bon w postaci kodu rabatowego obniżający zakupy w sklepie www.needleart.pl o 100 zł.

Dla osoby wyróżnionej nagrodę rzeczową przygotowała Viola.

14 komentarzy:

  1. Radosna kartka! Śliczny ten hafcik :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka.
    Ja też wybrałam ten wzorek.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka :)
    Wyszyłam ten sam wzorek. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała wiosenna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest ten hafcik a karteczka bardzo wiosenna - wspaniale się prezentuje. Miłego weekendu Mariolko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka ! Ten hafcik cudnie ją ozdobił .

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że przydasie się przydały :-) Dziękuję również za cudowną kartkę, hafcik dość popularny , jeden już był , ja go też mam :-) ALe co ważne każda kartka inna.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka po prostu śliczota :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna, radosna , wielkanocna kartka:)
    Pozdrowienia.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też wykorzystałam ten wzór, piękny hafcik i pomysłowa kompozycja na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kartka i to jeszcze w jakiej ramce. Cudeńko! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna karteczka i hafcik przeuroczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna, radosna karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...