Szukaj na tym blogu

wtorek, 15 stycznia 2019

Album na 30 urodziny

Z okazji 30 urodzin Syna zrobiłam dla niego album ze zdjęciami z dzieciństwa.
Jakiś czas temu pokazywałam (Tu) małe hafciki z postaciami z bajek, które lubił oglądać jako dziecko, a które jako mama hafciarka chciałam przemycić do albumu.
Album wykonałam od zera czyli całą bazę, którą ozdobiłam papierami Magicznej Kartki, hafcikami i tekturkami.
O dziwo, dzięki różnym otwieranym flapkom, wodospadom i książeczkom zmieściło się ponad 100 zdjęć.
Uprzedzam, że będzie dużo zdjęć albumu.



12 komentarzy:

  1. Piękny, wspaniała pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudny! Jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem. Piękna i bardzo czasochłonna praca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Album jest mega!! szkoda że do 30 urodzin mojego syna zostało tylko kilka dni bo bym chyba skorzystała z Twojego pomysłu. Choć z drugiej strony takiego cudnego albumu bym raczej nie zrobiła. A Twój no mnie sie bardzo podoba !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ten album, a postacie z bajek urocze.Ogrom pracy Pani włożyła, wielkie brawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity album, pięknie skomponowany, cudnie wykonany! Wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały. Idealnie wykonany prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny album. Dużo pracy włożyłaś w takie dzieło. Czego to mama nie zrobi dla własnego dziecka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! dostać takie cudo na 30 urodziny to tak jakby znów na chwilkę poczuć się dzieckiem... cudowny album!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...