Szukaj na tym blogu

środa, 12 grudnia 2018

Imieniny miesiąca - grudzień i mikołaj

Niestety nadszedł ten dzień, w którym Hania ogłosiła ostatni w tym roku, grudniowy temat swojej zabawy Imieniny miesiąca
Miałyśmy przygotować kartkę z mikołajem.
Wzorków z mikołajem nie brakuje, można wybierać, przebierać i jak Hania napisała jedyny problem to zdecydowanie który.
Ja wybrałam głowę wesołego, uśmiechniętego mikołaja.
W tym roku mój grudnik przepięknie kwitnie, nie mogłam się oprzeć zrobienia zdjęć na jego tle.
Banerek zabawy:


11 komentarzy:

  1. Ale świetny Mikołaj 😀. Karteczka bardzo urocza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Krásny Santa :-) A pohľadnica je super!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny Mikołaj i pięknie skomponowana kartka.:) Mój grudnik też już kwitnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny wzorek wybrałaś, kartka niezwykłej urody :-) Moje grudniki tez oszalały w tym roku, Twój ma piękny kolor
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sympatyczny mikołaj :)

    Dziękuję za udział w zabawie Imieniny Miesiąca :) Przypominam o konkursie - szczegóły w ostatnim imieninowym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny haft i pięknie skomponowana kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny, usmiechniety Mikolaj i takich wlasnie radosnych Swiat Ci zycze.)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka z wesołym Mikołajem.
    Mój grudnik już przekwitł:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cuda! I kartka, i grudnik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka, mój grudnik kwitł w listopadzie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...