Szukaj na tym blogu

środa, 18 października 2017

Chusta z warkoczami

Chciałam zrobić dla Mamy ciepłą chustę, ale u mnie same cienkie wełenki. W starych zapasach znalazłam kilka małych motków moherka, najwięcej było koloru czerwonego i lila. 
Moja Mama lubi wzory warkoczowe, więc szukałam schematu na chustę trójkątną właśnie z warkoczami. Niestety nie znalazłam nic fajnego i oczywiście łatwego, ale wpadł mi taki wzór , który pasował na brzeg chusty. Troszkę pokombinowałam, żeby wpasował mi się w róg chusty i oto ona w słonecznej scenerii ogrodowej.
Chustę zgłaszam do Art.piaskownicy na wyzwanie Techniki ,,druty''


10 komentarzy:

  1. Piękna chusta! Podziwiam niezmiennie tych którzy potrafią na drutach takie cudeńka wykonać. Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta chusta Mamie się na pewno spodoba. Oj jak ja dawno nie miałam drutów w łapkach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że chusta jest bardzo miękka i milutka, na pewno Mama będzie zachwycona. Pięknie ja zrobiłaś.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wzór warkoczowy zastosowałaś. Zdjęcia fantastyczne,chusta prezentuje się wspaniale na tle soczystej zieleni. Z cienkich włóczek można robić grubsze chusty szydełkiem,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna! Bardzo ciekawie połączyłam dwa kolory, no i wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna chusta, ciekawie zestawiłaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna chusta, myślę, że Mama zadowolona:). Pozdrawiam jesiennie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach jakże jesienne kolory ♥ Dziękuję za udział w wyzwaniu art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne kolory, z chęcią bym się taka chusta otuliła. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna chusta:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...