Szukaj na tym blogu

czwartek, 23 stycznia 2014

Sal "Na Kołach"

Zapisałam się na SAL "Na Kołach" na rzecz "Kołderek za jeden uśmiech" u Chagi .Wszystkie organizacyjne informacje znajdziecie  na powyższym linku. Termin nadsyłania kwadratów został przesunięty do 28.02.2014, więc i ja postanowiłam wyhaftować coś dla chorych dzieci. Ponieważ zapisy są otwarte i czasu jeszcze trochę, więc kto chętny może się jeszcze przyłączyć.Przewidziane są też upominki ufundowane przez firmę Ariadna, ale najważniejsze to uśmiech dzieci, gdy dostaną kolorową kołderkę.
Oto mój pierwszy kwadracik:



14 komentarzy:

  1. Taka kolorowa betoniarka na pewno ucieszy jakiegoś maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolorowy hafcik.Też miałam ochotę na ten Sal, ale jakoś nie mogę sie pozbierać! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. I jeszcze jedna osóbka działa z kwadracikami.... ależ będzie pojazdów.......

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne przedsięwzięcie - na pewno sprawi radość jakiemuś maluszkowi !

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda ,że tak późno zauważyłam to ale chociaż ponad miesiąc został :) i dla hafciarek wszystko jest możliwe

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo optymistyczna betoniara :D dzieciaczkom na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super betoniarka! Te kołderki będą niesamowicie kolorowe i piękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie ;o) Kolejny uśmiech na twarzy dziecka zagości ;o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kolorowa betoniarka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna tęczowa betoniarka;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kolorowa betoniarka - na pewno ucieszy jakiegoś maluszka.
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...