Szukaj na tym blogu

wtorek, 6 września 2011

Herbaciana róża - odsłona 4 i zakładka Królewna Śnieżka

Nie miałam internetu przez kilka dni, coś się popsuło, więc dziś bardzo się ucieszyłam na widok panów "naprawiaczy". Gdy wreszcie odzyskaliśmy net odwiedziłam wiele blogów i czytałam zaległości. Widzę kilka nowych zabaw, ale niestety uczestniczę już w dwóch i aby wypełnić na czas zobowiązania nie mogę na razie na więcej się zapisać. Szkoda. Nadal haftuję herbacianą różę, oto ona na dzień dzisiejszy:
Niestety troszkę się znudziłam tymi kolorami , więc wykorzystując  rozpoczęcie roku szkolnego zaczęłam haftować zakładki dla moich małych kuzynów. Na początek zakładka dla dziewczynki - Królewna Śnieżka i oczywiście pomarańczowa spódnica. Nie mogę się uwolnić od tego koloru.
 

13 komentarzy:

  1. Różyczkowej pracy wytrwale przybywa, a zakladka ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta róża będzie przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Róże już jest piękna , a zakładka wyszywasz na taśmie /./

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta różą. Zakładka też śliczna. Ucieszy się dziewczynka.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczne wszystko idealnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Cię Kochana za cierpliwość do tej róży ;o)Jest piękna ;o) a Śnieżka śliczna ;o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta róża jest przepiękna, jestem pełna podziwu za cierpliwość:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie postępy, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. witam serdecznie
    Miałabym do Pani ogromną prośbę, ponieważ chciałam na komunie siostry wyhaftować obrazek na ktorym jest dziewczynka komunijna z papieżem, ale mam wzór, ale niestety nie mam numerów nici, a widziałam zdjęcia na blogu, że Pani haftowała ten obrazek. Więc jeżeliby Pani mogła przysłać mi te numery, bądż przeskanować byłabym bardzo wdzięczna. mój e-mail natalia_h1988@interia.pl Chciałabym zacząć w najbiższym czasie haftować, bo to będzie mój pierwszy większy obrazek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Róża istny obłęd. Rewelacja:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Róża będzie piękna - zazdroszczę umiejetności. u mnie występuje wrodzona awersja do igły i nitki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...