Szukaj na tym blogu

sobota, 13 stycznia 2024

Rękodzieło i przysłowia albo...2 - styczeń

Splocik postanowiła kontynuować zabawę Rękodzieło i przysłowia albo...2, więc bawimy się dalej.

Oto pierwsze styczniowe zadanie w tym roku : 
1. Przysłowie 
Spiesz się z wykonaniem rzeczy pilnych, by spokojnie zabrać się do rzeczy najpilniejszych. 
2. Cytat 
"Najlepszym sposobem na smutek jest nauczenie się czegoś nowego." - Theodore White
Wybrałam część cytatu : nauczenie się czegoś nowego. 
Lubię robić biżuterię, zwłaszcza kolczyki. Nauczyłam się z filmów na YouToube lub patrząc i odwzorując ze zdjęć . Najczęściej tworzę indiańce lub inne proste wzory z koralików szklanych. 
Teraz postanowiłam zrobić coś nowego, kolczyki spiralki. Było trochę prucia, bo nie chciały się skręcać, ale w ostateczności są. 
Banerek zabawy:

9 komentarzy:

  1. Rewelacyjne kolczyki, Mariolciu.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  2. kolczyki bardzo udane. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt jeszcze takich spiralek u Ciebie nie widziałam. Są super, niestety nie dla mnie bo dziurek w uszach brak !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, podziwiam. Przewlekanie koralików wcale nie jest takie proste jak się niektórym wydaje. Super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszły spiralki. :)
    Podziwiam Twoje prace z koralików. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe kolczyki - fajne spiralki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...