Szukaj na tym blogu

wtorek, 2 stycznia 2024

Lalka - odsłona 1

Ostatnio nie podejmowałam się robienia dużych haftów. Wciąż jakieś maleństwa na karteczki, bombki, biscornu, kołderka, pisanki, zawieszki...

Pamiątka z okazji Chrztu Świętego mojej Wnusi to ostatni większy haft.

Nowy Rok to nowy haft. Pomyślałam, że chyba czas na coś większego i wybrałam dwa wzory na poduszki dla Wnuków. Będzie misio dla chłopca i lalka dla dziewczynki. Zaczynam od lalki, bo do niej mam akurat wszystkie muliki. 

Będzie to śliczna lalka w fioletowej sukni z fartuszkiem i długimi włosami.

Zdjęcie z Pinterest
Zaczynam.




11 komentarzy:

  1. Zapowiada się bardzo ciekawie. Uroczy wzór na początek roku. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna lala. Wnusia na pewno się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie piękna podusia dla wnusi. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft .powodzenia, mam nadzieję że Ci się uda te poduszki wyhaftować, trzymam kciuki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie się zapowiada! Miłego haftowania, Mariolciu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie piękny obrazek. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, będzie ślicznie 😀 powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie piękna laleczka! Powodzenia w stawianiu xxx :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...