Szukaj na tym blogu

niedziela, 9 lipca 2023

Rękodzieło i przysłowia albo ... - lipiec

 

Na lipiec Splocik zaproponowała takie przysłowie i cytat:

1. Pomyłki są jak góry; im wyżej zaszedłeś, tym więcej ich widzisz dookoła.

2. "Jeśli czujesz, że jest coś, co powinieneś robić, jeśli masz do tego pasję, przestań marzyć i po prostu zrób to." - Wanda Sykes

Przeczytałam i żaden wyraz nie pasował mi do haftu, więc pomyślałam o biżuterii, która już nie raz ratowała mnie w zabawach.
Wybrałam dwa wyrazy robić i więcej.
Zrobiłam kolejne kolczyki i na pewno będę robić ich więcej, bo Synowa je uwielbia nosić, a ja lubię je tworzyć.


6 komentarzy:

  1. Jesteś koralikowa mistrzyni, są piękne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są i świetnie że masz dla kogo je robić, to sama radość tworzenia jak wiadomo od razu dla kogo są przeznaczone.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! To na pewno robić i więcej!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne! Nic dziwnego, że synowa tak je lubi.
    Pozdrawiam serdecznie - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Twoje koralikowe cudeńka i mogłabym patrzeć na nie bez końca. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolczyki. Wzór bardzo ciekawy i kolor taki jak lubię. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...