Szukaj na tym blogu

sobota, 1 lipca 2023

Kolorowe biscorniaczki - finał

 

Jak ten czas zleciał. Wydaje mi się, że przed chwilą podawałam  pierwsze zadanie, a tu minęło 12 miesięcy. Chciałam podziękować wszystkim uczestniczkom za udział w zabawie. Mam nadzieję, że dobrze się bawiłyście. Kilka osób zrezygnowało na początku, 5 hafciarek uszyło 12 biskorniaczków na czas, 1 osoba wykonała 11 biscornu i kończy ostatnie. Tematy wybierałam tak, aby wiązały się z poszczególnymi miesiącami i chyba udało się wybrać ciekawe. 
Zapraszam do oglądania biscorniaczków wykonanych w czerwcu, oraz kolażu wszystkich wcześniejszych poduszeczek.

Będzie jeszcze jeden post związany z zabawą, gdy wylosuję  jedną osobę, która otrzyma mały upominek.
Pozdrawiam serdecznie!

12 komentarzy:

  1. Przesliczna galeria, brawa dla dziewczyn i organizatorki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo dla wszystkich, które zmierzyły się z wykonaniem biscorniaczków.
    Wszystkie igielniki są prześliczne. :)
    Dziękuję za zorganizowanie fantastycznej zabawy, a galeria jest jej odzwierciedleniem. :)
    Osobiście przyznam, że bawiłam się wyśmienicie i we wspaniałym gronie - dziękuję Dziewczyny. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna galeria, śliczne igielniczki powstały.
    Mariolu dziękuję za organizację wspaniałej zabawy, która sprawiła mi wiele przyjemności. A dziewczynom dziękuję za współudział i wzajemną motywację :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne prace Dziewczyny wykonały. Brawo Wy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super galeria, gratulacje dla wszystkich. Ale że to już rok?

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam te Wasze igielniczki, każdy z nich jak cacuszko.
    Pozdrawiam, Mariolciu - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejku to już rok. Jak to szybko minęło. Bardzo dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne poduszeczki. Każdy wypracowany igielniczek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Co prawda w zabawie nie brałam udziału ale dzielnie Wam kibicowałam , czas niestety nie jest z gumy i czasem coś w domu trzeba zrobić. A że teraz się nastawiła że nie robię nic do szuflady to powstaje tylko to co bym chciała. A że postanowiłam nie obdarowywać rękodzielniczek niczym bo wiadomo że każda z nas ma przydasi pod dostatkiem to i ograniczyłam wszelkie zabawy.
    Nie mnie jednak wyszywane motywy lubię bardzo i super igielniczki powstały w tej zabawie.
    Pozdrawiam serdecznie wszystkie uczestniczki i Ciebie za zorganizowanie i prowadzenie zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śledziłam Wasze poczynania i jestem pod wrażeniem ile wspaniałości powstało. Brawo dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej ale cudne!!! Bardzo chciałam brać udział z tej zabawie ale niestety nie dałam rady.... ppduszeczki cudne !!! Gratuluje wytrwałości!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...