Szukaj na tym blogu

sobota, 8 października 2022

Rękodzieło i przysłowia - październik

 

W październiku u Splocika obowiązują takie przysłowia:

1. Ze słów mostu nie zbudujesz - do tego potrzebne jest drewno.
2. To łatwe, cudzymi rękoma wyjmować kasztany z ognia.
Dwa lata temu zostałam po raz pierwszy babcią. Mam Wnusia Tymona i jak każda babcia chciałam coś dla niego własnoręcznie zrobić np. na drutach. Kamizelkę pokazywałam Tu, a dzisiaj będzie sweterek.

Sweterek ma drewniane guziki. Guziczki są z jasnego drewna, z napisem hand💗made. Moje słowo wybrane z przysłów to drewno.

A tu sweterek razem z kamizelką.



14 komentarzy:

  1. Ale piękny komplecik, ślicznie go wykonalas, małe cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplecik powstał.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek rewelacyjny, cieplutki, trafiłaś w przyslowie.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny komplecik !... i co najważniejsze robiony z sercem więc będzie dobrze się nosił przez wnuczka :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie słodkie i urocze wdzianko, tzn. sweterek. Maleńkie ubranka dla dzieci są tak cudownie poprawiające humor - człowiekowi cała buzia się śmieje na myśl o dziecku, które założy takie śliczności.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek jest super i z kamizelką tworzą śliczny duet. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny komplet. Piękny sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy sweterek, Mariolciu i z kamizelką tworzy piękny komplet.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla wnusia od babci to tylko najpiękniejsze rzeczy własnymi dłońmi robione. Śliczniści!😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ten sweterk i kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny sweterek i kamizelka również :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...