Szukaj na tym blogu

środa, 12 października 2022

Kalendarz Adwentowy - październik


To już ostatnie motywy Kalendarza Adwentowego w zabawie u Splocika. Mój kalendarz w tym roku jest zrobiony z koralików. 
Koralikowało mi się fantastycznie, chociaż niektóre motywy były trudne.
W październiku:
Jemioła i numer 18
Szalik i numer 5
Szopka Betlejemska i numer 24

Chciałam zrobić zdjęcie wszystkich motywów z numerkami, ale nie zmieściły się w kadrze. W przyszłym miesiącu będzie kolaż, dzisiaj same koraliki. Jest tu dużo nitek, ale musiałam zostawić je do przymocowania, gdy kalendarz będzie łączony w całość.






15 komentarzy:

  1. Prześliczne - jemioła skradła moje serce i szopeczka też robi wrażenie. a największe wrażenie robią wszystkie elementy zestawione razem - po prostu cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wszystkie elementy:) Cudny będzie Twój kalendarz.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest niesamowite co wyczyniasz z koralikami, kolejne piękne motywy
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne drobiazgi. Lubię haft koralikowy. Czekam, kiedy pokażesz kalendarz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Cię za te koraliki , ale wszystkie motywy są super i będzie cudny kalendarz !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to cudnie wszystko wyszło i na dodatek bardzo oryginalnie. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie elementy robią wrażenie! Cudny będzie kalendarz :) Czekam na finał i ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam! Przepięknie wyszły te wszystkie elementy! Ależ to będzie wyjątkowy kalendarz :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje koralikowe motywy są rewelacyjne. :)
    Mimo, że były motywy trudne dla koralikowej techniki, to poradziłaś sobie doskonale. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne! Miałam problem znaleźć szalik j pingwina 😁🙈

    OdpowiedzUsuń
  11. I tym razem elementy śliczne,pingwinek w szaliku słodki :) Wszystkie te mini prace z koralików są niesamowite:) Podziwiam, ile to trzeba mieć do nich cierpliwości. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, ależ to wszystko cudnie razem wygląda 🤩

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ale ekstra, fantastyczna robota, koralikowe obrazki ro ia wrażenie!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...