Szukaj na tym blogu

wtorek, 2 sierpnia 2022

Kolorowe biscorniaczki - sierpień - truskawki


Mamy sierpień, więc przyszła kolej na drugi temat w naszej zabawie Kolorowe biscorniaczki.
Tematem będą moje ulubione owoce truskawki.
Co roku żałuję, że sezon truskawkowy jest taki krótki. 
Uwielbiam je pod każdą postacią.
Oto moje biscornu jeszcze przed zszyciem.

Po zszyciu sesja zdjęciowa wśród poziomkowych liści.
Chętnych do tworzenia biscorniaczków zachęcam do zapisania się Tu.
Regulamin zabawy Tu.
Zostawiam Wam sierpniową żabkę do nakarmienia i życzę miłego i smacznego haftowania.
Jeśli ostatniego dnia sierpnia żabka znów się za szybko zamknie to proszę w komentarzu pod tym postem zamieścić link do postu ze swoim biscornu.
Mariola

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

44 komentarze:

  1. Śliczne- najpiękniejszy truskawkowy wzór na biscornu- zatem będzie problem:):):) Żartuję, coś znajdę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaskółko - dziękuję:) szukając wzorku znalazłam kilka truskawkowych:)

      Usuń
  2. Piękny biscorniak, słodki, smakowity...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jeżu słodki, ale cudo! 🤩

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW jakie smakowite biscornu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki temat i słodka podusia , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ smakowity biscorniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję, bardzo spodobał mi się ten właśnie wzorek, ale chyba wszystkie będą takie smakowite :)

      Usuń
  7. Ale cudeńko. Truskawkowy haft zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudeńko. Truskawkowy haft zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny Twój igielnik. :)
    Zadałaś smakowity temat. :)
    To będzie uczta ze ślinka na brodzie. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Splociku - dziękuję :) mam nadzieję, że będzie Ci się smacznie haftowało :)

      Usuń
  10. Ale śliczności. Ten haft jest po prostu mega słodki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny i apetyczny ten truskawkowy wzór. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko - dziękuję:) haftując cały czas myślałam o lodach truskawkowych:)

      Usuń
  12. Uwielbiam truskawki, więc dla mnie to biscornu jest najpiękniejsze!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promyku - dziękuję:) fajnie wiedzieć, że też jesteś miłośniczką tych przepysznych owoców :)

      Usuń
  13. Truskawki też bardzo lubię i tez ubolewam że sezon jest taki krótki. Twoje biskornu jest świetne , mam nadzieję że i dziewczyny się sprężą !! Podziwiam !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - szukając schematu znalazłam kilka biscornu z truskawkami, więc na koniec miesiąca będzie super truskawkowa galeria :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję:) mam nadzieję, że będzie Ci się smacznie haftowało:)

      Usuń
  15. Cudne biscornu - zapachniało truskawkami, ja też je bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe biscornu! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam truskawki, ale biscornu nie dokończone : ( https://tiny-handmade.blogspot.com/2022/08/niteczkowo-woczkowo.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tino czasem tak jest, że brakuje nam czasu, jak biscornu będzie dokończone to daj znać, a dołączę je do galerii.

      Usuń
  18. Moja zaległa praca :
    https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2022/09/469-truskawkowe-biscornu.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - już lecę na Twój blog ogladać truskaweczki:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...