Szukaj na tym blogu

środa, 24 sierpnia 2022

Kalendarz Adwentowy - sierpień

 

Zadanie numer 8 czyli sierpniowe w zabawie u Splocika to:

Aniołek i numer 13

Gwiazda Betlejemska(kometa) i numer 22

Narty i numer 14


Z aniołka i komety jestem zadowolona, natomiast narty to porażka. Uszyłam same narty, ale nie przypominały ich. Sprułam i powstał narciarz, ale malutki i nie pasuje do kalendarza. Jeśli znajdę coś innego to zrobię i zamienię na koniec, na razie musi być ten.


Razem:


Kolaż:


ANIOŁEK i
NARTY i num

11 komentarzy:

  1. Śliczna jest Twoja wersja kalendarza, widać wprawę w posługiwaniu się koralikami. Pięknie to wygląda i jesteś bardzo oryginalna w temacie😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowo tworzysz ten kalendarz :) Jest już bardzo piękny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Same śliczności, a aniołek jest najpiękniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale motywy koralikowe, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze.... byłam ciekawa jak sobie poradzisz z tymi nartami i koralikami. Nie ty jedna miałaś z nimi problem !!! Ale w efekcie jakoś wybrnęłaś. Świetnie Ci idzie z tymi koralikami, to będzie niepowtarzalny kalendarz !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie sobie poradziłaś, aniołek podoba mi się najbardziej.
    Narty chyba nam wszystkim sprawiły najwięcej kłopotu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze są Twoje koralikowe motywy. :)
    Wiem, że narty sprawiły trochę problemu, ale trochę trudności w zabawie, to ciekawsza zabawa - tak myślę. :)))
    Jak patrzę na motywy nr 15 i 16, to narciarz nie odbiega wielkością, ale jak zechcesz wymienić, to proszę, daj znać. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam te koralikowe cuda !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta gwiazda wyszła ciekawie. Wszystkie Twoje prace do kalendarza są nietuzinkowe :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...