Szukaj na tym blogu

środa, 18 listopada 2020

Pisanka z koralików

Kupiłam w Pepco małe przezroczyste pojemniki na koraliki i zaczęło się segregowanie, przesypywanie, podpisywanie... Wreszcie wiem i widzę co posiadam. Okazało się, że mam maleńkie koraliki nieznanej mi firmy i kiepskiej jakości tzn. bardzo nierówne.

Szkoda wyrzucić, a do biżuterii się nie nadają, więc zrobiłam z nich kolejną pisankę wielkanocną. Wyszło jak wyszło, wiedziałam, że koraliki są krzywe.

A teraz obie pisanki:

O białej w czerwone kwiaty pisałam Tu.
Ciemną pisankę zgłaszam do zabawy Wielkanoc 2020-2021   . 

                      



   

4 komentarze:

  1. Świetne pisanki! W koszyczku nie będzie widać jakiś drobnych nierówności koralików.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam bardzo obie prace. Uwielbiam takie pojemniki i tez by mi się taka praca z dzieleniem podobała. Za to koralikowa pisanka to dla mnie chińszczyzna. Jest cudna i wcale nie widać że koraliki krzywe są.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie pisanki są rewelacyjne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona Twoimi piosenkami, są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...