Szukaj na tym blogu

piątek, 13 listopada 2020

3w1 czyli Kartki BN 2020, Choinka 2020 i Rękodzieło i przysłowia

 Dzisiaj 3w1 czyli karteczka pasująca do trzech zabaw.

Zaczęłam od zabawy u Uli, gdzie elementem obowiązkowym jest bombka choinkowa. 

Następnie przeczytałam jakie przysłowia przygotował Splocik i wybrałam drugie: Słońce i gwiazdy należą nie tylko do bogaczy. Z tego przysłowia wybrałam słowo gwiazdy.

Już wiedziałam, że mam wyhaftować bombkę np.w kształcie gwiazdy lub okrągłą , ale ozdobić kartkę gwiazdkami. 

Trzecia zabawa u Kasi to coś świątecznego, więc bombka pasuje.

Oto moja karteczka:

Są bombki haftowane i na papierze, jest gwiazda haftowana, oraz gwiazdki na papierze i błyszczące przyklejone.
Banerki:



12 komentarzy:

  1. Wspaniała i cudna. Śliczne hafciki. Takie małe haftowane elementy są niezwykłą dekoracją. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka wyszła przepięknie! Haftowane bombki pasują tu idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka! Hafcik cudny, gwiazdki - całość taka na bogato. Bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale extra ta kartka. Pięknie nim załatwiłaś trzy zabawy. Hafcik tych bombek mnie zachwycił.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nádherná pohľadnica, krásny motív a tá pasparta biela je super :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sprytnie połączyłaś trzy zabawy. Super kartka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super hafcik i ślicznie skomponowana kartka.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...