Szukaj na tym blogu

środa, 14 października 2020

Parasolka (4)

 Wyzwanie 4 w zabawie Między nami Kobietami to parasolka.

Znalazłam zestaw hafcików- kobiety z parasolkami i wybrałam tą najbardziej kwiecistą.

Hafcik bez konturów:


I w całej krasie:


W tym miesiącu w zabawie Kości zostały rzucone rzucałam aż trzy razy. Dwa pierwsze się powtórzyły z poprzednimi miesiącami, a chciałam coś nowego. Dopiero za trzecim razem wylosowałam 3 i 5 czyli motyw kobiecy co mnie bardzo ucieszyło, bo powyższa karteczka pasuje w sam raz.



10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię hafty z konturami, mają niezaprzeczalny urok:)
    Kartka śliczna wyszła!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super hafciki i fajnie że udało Ci się dopasować do dwóch zabaw.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kartka, ten haft jest uroczy. Kontury naprawdę niesamowicie odmieniły haft, nie tylko jest wyraźniejszy, ale weselszy.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kolorowa kartka wyszła :). Parasol ekstra :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...