Szukaj na tym blogu

środa, 7 października 2020

Bursztynowe kolczyki i prezenty w zabawie Podaj dalej

 Dzisiaj chciałam pokazać kolczyki jakie zrobiłam z różnego rodzaju koralików. Użyłam koraliki Toho 11, większe okrągłe Fire Polish i dwudziurkowe Gemduo.

Kolczyki zgłaszam na wrześniowe wyzwanie cykliczne Na bursztynowym szlaku w Klubie Twórczych Mam.


W ramach zabawy Podaj dalej przygotowałam dla Kseni prezenciki.

Niestety troszkę się przedłużyło przygotowanie paczuszki,  ale już dotarła, więc prezentuję zawartość.


W paczuszce znalazły się mulinki, karteczka, biscornu, nożycznik z koralików, nożyczki ptak, rameczki tekturkowe i papierowe, cekiny, szkiełka, baza do zakładki, małe klamerki i czekolada.



6 komentarzy:

  1. Jaka piękna paczuszka poleciała do Kseni.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako wielbicielka kolczyków podziwiam twoje z całego serca.:) Super paczuszkę przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie noszę kolczyków, ale zdarza mi się zrobić dla kogoś.
    Najczęściej podziwiam wykonane przez innych.
    Twoje bursztynowe są urocze. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna paczuszka , pokrowiec na nożyczki mój faworyt, pewnie dlatego że zawsze chciałam cos takiego mieć. Kolczyki urocze , powodzenia w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki są CUDOWNE!!! Pięknie wyszły i idealnie wpisują się w temat :) dzięki za zabawę w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetną paczuszkę przygotowałaś. Wszystko pięknie zrobione.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...