Szukaj na tym blogu

czwartek, 18 czerwca 2020

Wyzwanie hafciarskie #13 - Polne kwiaty

Tematem #13 wyzwania hafciarskiego u Uli są polne kwiaty.
Wybrałam maki i powstał mały igielnik biscornu.

Nagrodą w tym wyzwaniu będzie bon o wartości 100 zł do wybranego przez zwycięzcę wyzwania sklepu Needle&Art  lub Pasmanteria Haftix.

A teraz pokażę Wam nowego członka rodziny, który mi pomagał.
To sierotka, jego mama zginęła pod kołami samochodu. Miał 2tygodnie, gdy do nas trafił, znaleziony w ostatniej chwili, jeszcze kilka godzin i byłoby po nim. Karmiony mlekiem przez strzykawkę odżył i teraz ma już ponad miesiąc i rozrabia.
Czyż nie jest słodki? a jaka niewinna minka :)

13 komentarzy:

  1. Kociak przecudowny! A biscornu urocze, piękny hafcik.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejus, ale masz słodziaka. Ja jestem typowa psiara, ale malutkie kociaczki zawsze mnie zachwycają :) A biscourn super, też miałam je wyhaftować, ale potem zmieniłam na coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biscornu cudne! Uwielbiam maki :-) A kociak rozkoszny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to dobrze, że kicia do Was trafiła i udało się uratować tego malucha :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję pięknego haftu, świetny ten igielnik powstał. Powodzenia w zabawie u Uli.
    A kociak do zjedzenia , jest przesłodki i na pewno będzie mu u Was bardzo dobrze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny haft i piękny igielnik.Maki są urocze.Kicia przesłodka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje biskornu jest cudowne!aż za nimi zatesknilam, a wiesz, że brałam pod uwagę takie :)ostatecznie zdecydowałam sie na inny projekt.Kociak uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ śliczny kociak :) Pamiętam jak moja Księżniczka była taka malutka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziak z tego kociaka, chociaż rozrabia, ale tak jest ze wszystkimi maluchami. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kotek słodki, a biscornu wspaniałe :) dziekuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne biscornu :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześlicznie maki, a biscornu z nimi cudowne, aż żal wbijać igiełki. POzdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...