Szukaj na tym blogu

czwartek, 11 czerwca 2020

Otwórz Szufladę - gwiazdy

Tematem majowego wyzwania w Szufladzie są gwiazdy i gwiazdeczki.
Zawsze chciałam zrobić ozdobną obrotową girlandę z gwiazdkami.
Gdybym robiła ją zimą moje gwiazdy byłyby białe jak śnieg, ale teraz gdy wszędzie piękne kolorowe kwiaty powstały więc kolorowe papierowe gwiazdeczki 3D.
Banerek:


Na początku miesiąca rzuciłam kostką w zabawie Kości zostały rzucone, wypadło 1i4 czyli papier.
Ostatnio powstaje u mnie dużo karteczek, więc pasowałoby do każdej pracy, ale skoro zrobiłam tyle papierowych gwiazdek to je właśnie zgłaszam do zabawy u Ani z bloga Kreatywna Jacewiczówka.

9 komentarzy:

  1. Świetne letnie gwiazdki :-)
    Powodzenia w wyzwaniu :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci wyszły te gwiazdki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak je zrobiłaś, ale wiem że mi się taka kolorowa girlanda niezmiernie podoba. Jest cudna Brawo !!
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała, kolorowa girlanda. Powodzenia w wyzwaniach.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne gwiazdki :)
    Kolorowe gwiazdki są takie bajkowe. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne gwiazdy! Wyglądają bardzo efektownie :). Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ super to wygląda! Piękne te Twoje gwiazdeczki! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ są świetne! Mogą równie dobrze zdobić wejście do domu jak i samo wnętrze!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...