Szukaj na tym blogu

środa, 8 kwietnia 2020

Zając czy królik?

W zabawie Rękodzieło i przysłowia w kwietniu wybrałam przysłowie : 
Zając nie zginie, jeżeli pozostanie w swej gęstwinie.
W drugiej zabawie Kości zostały rzucone rzuciłam kostkami:

1i5 to kokarda
Zadanie proste hafcik zająca i ozdobna kokarda.
Postawiłam na karteczkę wielkanocną, chociaż zdecydowałam, że w tym roku nie będę wysyłać, więc zaczeka do przyszłego roku.
Udało mi się znaleźć hafcik zająca czy królika, który chowa się nie w gęstwinie, jak brzmi przysłowie, ale za pisanką, która przewiązana jest piękną czerwoną kokardą.
Oto karteczka pasująca do obu zabaw.

Banerek zabaw:


10 komentarzy:

  1. Piękny haft i cudna kartka. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie bomba !! Świetny jest ten hafcik zająca z jajem. No i kartka extra !! Brawo TY
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka :) super kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka :)
    Świetnie poradziłaś sobie z interpretacją przysłowia. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne połączenie obu zabaw :) Ja także w tym roku nie wysyłałam kartek, ale przecież nic straconego :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...