Szukaj na tym blogu

sobota, 18 kwietnia 2020

Kartki BN 2020 i Choinka 2020

Jak widać po tytule będzie karteczka na dwie zabawy związane z Bożym Narodzeniem.
 Ula zaproponowała w kwietniu kartkę w kształcie gwiazdy, kratkę i niespodziankę.
Do tej pory robiłam kartki w tradycyjnym kształcie, ale bardzo mnie kusiła ta gwiazda. Zrobiłam ją, ale okazała się za mała.
Wróciłam więc do tego co najbardziej lubię.
Kartka w tradycyjnym kształcie z haftem mikołaja-gwiazdy, który oprawiłam w ramkę z gwiazdkami i nakleiłam piankową śnieżynkę.

Ale ktoś spostrzegawczy powie gdzie kratka?
Jest w środku! Po otworzeniu karteczki, niespodzianka mała gwiazda w zieloną kratkę, a po jej otworzeniu kolejna gwiazdka, tym razem drewniana.

Mam nadzieję, że wywiązałam się z kwietniowego zadania.
Karteczka pasuje też do zabawy u Kasi Choinka 2020.

Dzisiaj problem na moim blogu, poznikały niektóre zdjęcia w starszych postach!
Szukałam na forum pomocy i okazało się, że wielu osobom się to przytrafiło, a właściwie są fotki, ale niedostępne, więc to większa awaria:(

15 komentarzy:

  1. Śliczna kartka. :)
    Problem z fotkami wydaje mi się, że tkwi w galerii.
    U mnie tez zginęła Twoja fotka.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tez poznikały zdjęcia w niektórych postach, myslę że to blogger znów głupieje, a za jakiś czas wszystko wróci do normy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny hafcik! Kartka obłędna :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł genialny !! że też ja na niego nie wpadłam a tak się męczyłam z tym maleństwem :-)
    Hafcik z przodu cudny !! Barwo TY
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. W bardzo fajny sposób połączyłaś tradycyjną formę kartki z elementem gwiazdy :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna i bardzo pomysłowa kartka z hafcikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaszalałaś Kochana!
    Nie dość, że cudny hafcik,nie dość że kartka...to jeszcze w środku podwójna niespodzianka!
    Brawa ogromne za wykonanie i pomysł :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna kartka no i ten Mikołaj tak idealnie do niej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zabawny Mikołajek, piękna karteczka!😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny pomysł! Niektóre formy niestety sa mniejsze niż normalna kartka, trzeba by odpowiednio z większego papieru wystartować, żeby wieksza była. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pomysłowa kartka i świetny haft. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale kapitalny pomysł z tym gwiazdkowym Mikołajem! Super naprawde. Dziekuje za udział w zabawie DIY INSPIRACJE. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...