Szukaj na tym blogu

czwartek, 26 grudnia 2019

Wyzwanie hafciarskie #10 - Boże Narodzenie

Tematem #10 wyzwania hafciarskiego u Uli jest Boże Narodzenie.
Mamy wykonać dowolny haft kojarzący się ze świętami.
Zrobiłam dwie zawieszki z mikołajami na choinkę.
Haft nakleiłam na styropianowe medaliony, a łączenie zamaskowałam ozdobnym sznureczkiem.
Tył zawieszek:
Pozostałe trzy zawieszki z tej serii zrobiłam wcześniej. Można je zobaczyć TU.
Banerek zabawy:

Sponsorem tego wyzwania jest Needle&Art
Zawieszki zgłaszam też do zabawy:

10 komentarzy:

  1. Piękne zawieszki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne te zawieszki!
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zawieszki, pięknie wyszyte i wykończone:)
    Mariolu serdecznie dziękuję za cudowny upominek,
    który od Ciebie otrzymałam :)
    Jestem zachwycona i ogromnie wdzięczna...dziękuję Kochana!
    Uściski serdeczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja uwielbiam te małe hafciki, są cudowne :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawieszki pięknie sie prezentują na naszej choince :) dziękujemy za prezent.
    K&A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się co roku zrobić nowe zawieszki, żeby Wasza choineczka była kolorowa :)

      Usuń
  6. Piękne zawieszki wykonałaś :) Dziękuję za udział w wyzwaniu :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawieszki są przepiękne! Świetna inspiracja, dziekuje za udział w zabawie DIY INSPIRACJE - MIKOŁAJ. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...