Szukaj na tym blogu

piątek, 20 grudnia 2019

Chwalę się

Muszę się pochwalić :)
Przed świętami na blogach sporo zabaw, więc w kilku wzięłam udział. W dwóch zajęłam I miejsce.
Na blogu DIV-zrób to sam w listopadowym wyzwaniu #49-Pluszowy miś mój włóczkowy kocyk z misiem zajął I miejsce
Na blogu Świry rękodzieła w listopadowym wyzwaniu tematem była deszczowa kraina czyli deszcz, parasol.
Moja, a właściwie już synowej parasolka zajęła I miejsce
Cieszę się, że mnie doceniono, chociaż nie za krzyżyki :)
Pozdrawiam świątecznie :)

5 komentarzy:

  1. Sama też bym głosowała na Twoją parasolke jest prześliczna :) Gratuluje wygranych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranych, bo w pełni zasłużone - parasolka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję obu wygranych, jak najbardziej zasłużone. Parasolka jest obłędna , musiał mi gdzieś umknąć post z nią więc ide szukać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak już tam byłam , ale kompletnie o tym nie pamiętałam :-). Ot... czyżby już skleroza :-)

      Usuń
  4. Gratulacje :) parasolka jest obłędna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...