Szukaj na tym blogu

czwartek, 6 czerwca 2019

Choinka 2019 - czerwiec

A ja nadal powiększam mój Kalendarz Adwentowy. W tym miesiącu powstały kolejne zawieszki, z nr6 (skarpeta) i z nr7 (bombki). 
Podobają mi się te wzorki, lecz nie haftuję ich po kolei, tylko wybieram te pewne. Przy kilku coś będę musiała zmienić, gdyż aż przy czterech cyfrach jest misiek, a nie ma kotka czy innego zwierzaka.
Dzisiaj zdjęcia w moim ogródku. Wiem, że tło nie pasuje do zimowych wzorków, ale clematis tak pięknie zakwitł w tym roku.
Ostatnie zdjęcie na tle igiełek
Zgłaszam zawieszki do zabawy Choinka 2019 u Kasi .
oraz:




11 komentarzy:

  1. Śliczne te zawieszki. Czekam na kolejne 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zawieszki do kalendarza, ale uroki dodają im igiełki i clematis.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Πολύ όμορφα μενταγιόν .. καλή συνέχεια !!
    Χαιρετισμούς !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra są te zawieszki , bardzo mi się te wzorki podobają a i oprawa w czerwonej kanwie wygląda rewelacyjnie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne zrobiłaś zawieszki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zawieszki powstały, podobają mi się te wzorki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne tło wybrałaś do tych ślicznych zawieszek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zawieszki :)
    Chciałam kiedyś mieć clematis na balkonie, ale nie kwitł wcale :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne hafciki :)
    Ja niestety nie umiem samej modyfikować wzorów, wtedy mi jakieś kosmiczne cuda wychodzą i nic się nie zgadza

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejne cuda do kompletu, idziesz jak burza.
    No i ta piękna oprawa zdjęciowa..cudo :)
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...