Szukaj na tym blogu

sobota, 25 maja 2019

Wiosna i lato z paletą kolorów u Ani -maj, koronka

Ania przygotowała dla nas nową paletę kolorów do zabawy karteczkowej i nowe elementy dodatkowe.
W maju oprócz minimum 3 kolorów z palety ma być jeszcze koronka.
Oto karteczka urodzinowa z uroczym miśkiem:
Wybrałam kolory: biały(scrapki, kanwa), zielony (tło, perełki), niebieski (kwiat,motyl), żółty (środek kwiatka), ecru(koronka)
Nie pasuje tylko kolor miśka-brąz, ale niestety nie mógł być różowy, bo to kartka dla dorosłej kobiety :) Ucho misia jest różowe:) Mam nadzieję , że Ania uzna moją karteczkę :)



A teraz prośba. W poprzednim poście ogłosiłam zabawę Podaj dalej, ale nikt się nie zgłosił. Teraz nie wiem, czy mam wysłać paczuszkę Uli od której dostałam niespodziankę, czy może zgłosi się chociaż jedna duszyczka :)

13 komentarzy:

  1. Śliczny hafcik i piękna kartka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki uroczy misio :) Śliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny ten misio i pięknie wyhaftowany. Karteczka wspaniale się prezentuje.
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna jest ta karteczka a misio świetnie tu pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Misiek wymiata!:) I karteczka pięknie skomponowana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki misiaczek i do tego wielbiciel kwiecia:)
    Piękny hafcik i śliczna karteczka.
    Pozdrawiam:)))
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka i uroczy hafcik:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zadanie wykonane po mistrzowsku, kartka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczna karteczka, mi się ogromnie podoba.
    Co do zabawy, to nie wie co Ci poradzić. Ostatnio kilka dziewczyn miało ten problem i po prostu czekały aż może ktoś się zgłosi, nie wysyłały nigdzie nikomu, bo komu?

    OdpowiedzUsuń
  10. Promyczku cudowny hafcik , pięknie oprawiony , swoja drogą ciekawa jestem jak go oprawiłaś, może i je się jeszcze czegoś nauczę :-). Oczywiście z radością przyjmuje d zabawy , koronka jest a to najważniejsze, a na kolory przymykam oko :-)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się Twoje karteczki z hafcikami :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Misio jest uroczy!! prześliczna kartka powstała:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka jest fantastyczna! Rozpracowałaś zadanie na piątkę :)
    Misio w tych kolorach prezentuje się dobrze, ale i w różach byłoby mu twarzowo.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...