Szukaj na tym blogu

niedziela, 17 marca 2019

Choinka 2019 - marzec

Dzisiaj pora na pokazanie mojej pracy, którą przygotowałam na zabawę Choinka 2019 u Kasi. To dopiero początek, bo całość składa się z 24 haftowanych elementów.
Przeszukując internet natrafiłam na kalendarze adwentowe i  zapaliłam się, żeby taki zrobić. Znalazłam schematy 24 cyferek z świątecznymi symbolami, które bardzo mi się spodobały.
Na początku chciałam ozdobić haftami woreczki, ale ostatecznie zrobię tagi, które będą przywiązywane tasiemkami do woreczków. 
Oto pierwszy tag:



12 komentarzy:

  1. Śliczna zawieszka, a pomysł przedni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł - najpierw do woreczków a później jako zawieszka na choinkę!:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna zawieszka :) Życzę powodzenia w realizacji planu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny Tag w formie zawieszki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna ta zawieszka , i pozostałe też pewnie będą super. Fajne wzorki znalazłaś .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wzorek.
    Pięknie oprawiłaś ten tag :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny bałwanek :)Świetna wyszła zawieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł :)) Tag jest uroczy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna zawieszka i wzorek bardzo fajny ,
    Słodziak z bałwanka okrutny :D
    Pozdrawiam ciepło :}}} A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny pomysł i piękna zawieszka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...