Szukaj na tym blogu

wtorek, 26 marca 2019

Album z brzuszkiem

To już kolejny raz zmierzyłam się z  gotową bazą z rosnącym brzuszkiem, który ozdobiłam przepięknymi papierami LemonCraft serii Lullaby, oraz tematycznymi tekturkami  i dziecięcymi scrapkami. 
Wiadomo, że urodzi się chłopiec, więc wybrałam kolor niebieski. 
Album zawiera 5 kart plus 2 okładki. Wymiary pierwszej karty to 15x15cm, a ostatniej 15x22cm. Do albumu można wklejać zdjęcia, wydruki z USG, notować ważne daty, zapisać propozycje imion, zachcianki mamy oraz metryczkę maleństwa jak już pojawi się na świecie.  
Album zbindowany jest na dwa metalowe kółka, dzięki temu można łatwo dołożyć swoje dodatkowe karty, chociaż umieściłam w nim rozkładane książeczki, wodospady i inne flapki, które pomieszczą sporo zdjęć.
Powstała fajna pamiątka dla przyszłej mamy.

9 komentarzy:

  1. Jejku,jaki fajny i ciekawy album.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz coś takiego widzę i podoba mi się nie tylko dlatego, że to fajna pamiątka. Teraz przyszłe mamy robią masę badań i zdjęć. W przypadku drugiej ciąży można porównać wszystko z pierwszą i zareagować w razie potrzeby.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę taka bazę z brzuszkiem , jest genialna i genialny albumik zrobiłaś. Będzie cudna pamiątka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Baza super i pięknie ozdobiony album! Pozdrawiam wiosennie 🌷 🌷 🌷

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku,jaki piękny album,będzie wspaniałą pamiątką :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny albumik!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogrom pracy! Chylę czoła w pokorze dla niej i dla efektu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny, niesamowity album. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja Cię ! Ale się napracowałaś przy tym albumie, ale efekt jest zadziwiający:)
    Coś pięknego w bardzo ciekawej formie . Strasznie mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie:))) A.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...