Szukaj na tym blogu

sobota, 28 września 2024

Rękodzieło i przysłowia ...albo 2 - wrzesień

 

Na wrzesień  Splocik przygotowała taki cytat i przysłowie.
Cytat
1. "Twoja pasja czeka na odwagę, by nadrobić zaległości". - Isabelle Lafleche 
Przysłowie
2. Jeśli nie możemy czynić tak, jak byśmy chcieli, musimy czynić tak, jak możemy.
Prawie cały miesiąc zastanawiałam się, który wyraz wybrać. Postawiłam na pasja czeka, chociaż sama nie wiem czy pasja jest we mnie, czy pasja owładnęła mną. Ja nie potrafię usiąść z pustymi rękoma, zawsze coś robię, przed telewizorem, w podróży, w jakiejś poczekalni itd. Rękodzieło to moje życie, szydełko, druty, haft krzyżykowy, scrapbooking, szycie patchworków, biżuteria i nie wiadomo czy jeszcze czegoś nowego nie spróbuję. Ostatnio najwięcej haftuję i koralikuję. 
Dla pewnej niesamowicie kolorowej kobiety powstał naszyjnik i kolczyki.

1 komentarz:

  1. Co prawda, aż tylu technik nie uprawiam, koraliki mnie nie porwały, ale szydełko , druty i haft krzyżykowy a i owszem i ja też z tych co nie odpoczywają z pustymi rękami, też zawsze coś w nich muszę mieć, choć nie zawsze ludzie na to patrzą przychylnym okiem.
    Kolczyki i naszyjnik są super , i na pewno się spodobają !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...