Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 11 marca 2024

Rękodzieło i przysłowia albo...2 - marzec

 

W marcu w zabawie Rękodzieło i przysłowia albo ... 2 obowiązuje

1. Przysłowie 
Nie z każdego drzewa można zrobić flet.
2. Cytat 
Kobiety przypominają krawcowe: "szyją grubymi nićmi", "haftują", a czasem "robią z igły - widły". - Magdalena Samozwaniec
Pomyślałam o sweterku, który zrobiłam kilka miesięcy temu dla wnusi. Niunia rośnie, sweterek już za mały, a ja jeszcze nie zdążyłam go pokazać. Wybrałam wyraz zrobić i grubymi nićmi, bo włóczka to takie grube nici.
Nitka Alizie Baby Best 100g-240m, 90% akryl anti-pilling, 10% bambus, kolor brudny róż.
Wnusia w sweterku.

10 komentarzy:

  1. Słodki sweter ale wnusia jeszcze słodsza, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sweterek, a modelka urocza. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny sweterek, ma bardzo ładny, dziewczęcy kolor i ciekawe zapięcie. Wnusia też cudna, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten sweterek a Wnusia w nim jest taka słodka!!! Super że Ci jakaś zabawa do niego przypasowała!! Zgadzam się z Tobą że włóczka to takie grube nici .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny sweterek dla małej księżniczki ☺️☺️

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny sweterek na uroczej modeleczce.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały sweterek. Pięknie wygląda na dziewczynce bo dziewczynka piękna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...