Szukaj na tym blogu

sobota, 2 grudnia 2023

Rękodzieło i przysłowia albo... grudzień i podsumowanie 2023r

 Na miesiąc grudzień Splocik przygotowała takie oto przysłowia:

1. Lepszy mały ogień, który nas grzeje, niż wielki, który nas pali.
2. Dzielenie się z drugim - oznacza bogactwo.
Wybrałam słowa mały i lepszy, oraz dzielenie się z drugim.
Wiecie, że lubię robić biżuterię z koralików, a w szczególności kolczyki. Tym razem zrobiłam małe mikołajki. Synowa uważa, że są lepsze, bo teraz przy małym dziecku bezpieczniej nosić małe.
Sama nie mam dziurek w uszach, więc nie noszę kolczyków, ale lubię dzielić się  z innymi, tym co potrafię zrobić. 

Kolaż wszystkich prac wykonanych na zabawę Rękodzieło i przysłowia albo...

11 komentarzy:

  1. Cudowne kolczyki są na czasie.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite kolczyki na święta, cudne ! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne kolczyki. :)
    Jestem pod urokiem Twoich koralikowych prac.
    Nie noszę kolczyków, ale to nie przeszkadza w podziwianiu Twoich małych dzieł. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kolczyki są po prostu prześliczne, podziwiam za te maleńkie koraliki

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, przy dziecku czasem lepiej nie mieć zbyt dużych kolczyków, łańcuszków na szyi czy okularów na nosie. Słodkie Mikołaje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne te kolczyki z Mikołajami i jakże na czasie! Zestawienie prac z zabawy - imponujące.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze kolczyki z Mikołajkami. Fajne prace zrobiłaś w ramach zabawy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...