Szukaj na tym blogu

piątek, 1 września 2023

Kolorowe biscorniaczki - podsumowanie zabawy

Kochane dziewczyny mam nadzieję, że wybaczycie mi to opóźnienie z podsumowaniem i losowaniem nagrody.
W wakacje mój wnuk Wiktor i wnuczka Laura zostali ochrzczeni, spieszyłam się z wykonaniem haftowanych pamiątek dla nich, więc wiedziałam, że nie zdążę zrobić upominku dla jednej z Was. 
Postanowiłam więc zaczekać do końca wakacji i dzisiaj jest ten dzień.
Pragnę podziękować wszystkim uczestniczkom zabawy Kolorowe biscorniaczki za udział, za chęci, miłe słowa, zaangażowanie, systematyczność, pomysłowość... 
Jest mi ogromnie miło, że haftowałyście razem ze mną, że powstały tak piękne, kolorowe poduszeczki.
Z 10 osób, które się zapisały, dotrwało do końca 5 uczestniczek.
A teraz nagroda niespodzianka.

Zrobiłam karteczki i umieściłam je w pojemniczkach po jajkach niespodziankach.
Zamknięte i przygotowane.
Sierotką Marysią został mój kocurek Fifi. Na początku przyglądał się i nie chciał się bawić. Później była już gonitwa i turlanie.

Wybrał jeden.

A w nim Elunia.
Serdecznie gratuluję i proszę o kontakt.

11 komentarzy:

  1. Losowanie - bomba! :)))
    Gratulacje dla Eluni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna maszyna losująca - bardzo mi się podoba, szczególnie, że trafiło na mnie - dziękuję. Dla maszyny losującej specjalne głaski i drapanie za uszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie maszyny losujące to ja lubię :)
    Gratulacje dla Eluni!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowo! Kotek cudny, głaski mu się należą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna maszynka do losowania.Gratulacje dla Eluni, bicorniaczki były cudowne i wspaniała zabawa, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Eli :)
    I jaka śliczna maszyna losująca :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla Eluni.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za zabawę i gratuluje Eli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha kot się spisała wyśmienicie!!! Gratuluje nie tylko Eluni ale wszystkim dziewczynom za wspaniale poduszeczki, wciąż żałuję że nie miałam jak dołączyć do zabawy....

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Super zabawa, kibicowałam i podziwiałam. Maszyna losująca najlepsza 🤩

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka fajna kocina losująca. Dziękuję za zabawę tak szybko ten czas przeleciał, że byłam zaskoczona że to już koniec. Gratulacje dla Eluni.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...