Szukaj na tym blogu

wtorek, 6 czerwca 2023

Misiaczek w piżamie

Kolejna maskotka, którą wykonałam na szydełku i którą zgłaszam do zabawy Małe Dekoracje u Splocika to misiaczek w piżamie. Wcześniej była królisia dla Wnuczki, a dziś miś dla Wnuka. Podobnie jak królisię wykonałam go z włóczki pluszowej, też ma bezpieczne oczka i nosek oraz wypełnienie kulką silikonową. 

Zdjęcia zrobione przed wyruszeniem miśka do Wnusia. 

Służy on zarówno do dekoracji dziecięcego pokoju, jak i do zabawy.

Zgłaszam go również do zabawy Link Party



12 komentarzy:

  1. No co za słodziak, do schrupania.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale przystojny ma pyszczek niedźwiadek :) I modną szlafmyckę do spania. No no no :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow jaki słodziak z tego miśka :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny misiaczek:) jestem przekonana, że będzie towarzyszył Wnusiowi nie tylko podczas snu, ale i podczas zabaw. Dziękuje za udział w zabawie i pozdarwiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny ten misiek :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Misiaczek - słodziaczek, podziwiam Twoje maskotki, Mariolciu.
    Uściski
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  7. A mój komentarz pewnie w spamie siedzi, pisałam chyba dwa dni temu.
    Napisze jeszcze raz.
    Misiaczek milusi, tylko przytulać. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu czerwca.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny ten misiek ! Myślę, że będzie ukochaną usypianką
    wnuczka. Pozdarwiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...